Andzela zwroty – wszystko, co musisz wiedzieć

andrzela zwroty

Zakupy w sklepie internetowym wiążą się z pewnym ryzykiem – zwłaszcza jeśli chodzi o odzież, gdzie trudno od razu dopasować rozmiar czy ocenić materiał. Na szczęście coraz więcej sklepów online, w tym Andzela.com, umożliwia łatwy i szybki zwrot towaru. W tym artykule sprawdzisz, jak działa procedura zwrotu w sklepie Andzela, jakie są zasady, ile masz czasu i gdzie odesłać niepasującą odzież. W Andzela zwroty są bardzo proste!

Jak działa zwrot w sklepie Andzela?

Proces zwrotu produktów w sklepie internetowym Andzela został zaprojektowany w sposób prosty i intuicyjny. Klient ma możliwość odesłania niepasującej odzieży w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Aby dokonać zwrotu do sklepu Andzela, nie musisz podawać przyczyny rezygnacji z zakupu – wystarczy wypełnić odpowiedni formularz, dołączyć go do przesyłki i nadać paczkę na wskazany adres zwrotny.

Ile dni na zwrot oferuje sklep Andzela?

Klient sklepu Andzela.com ma aż 30 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu towaru od momentu otrzymania przesyłki. To znacznie więcej niż standardowe 14 dni wynikające z ustawy o prawach konsumenta, co stanowi dodatkowy atut zakupów w tym sklepie.

W tym czasie należy poinformować sklep o zamiarze odstąpienia od umowy oraz odesłać niechciany towar wraz z formularzem zwrotu.

Gdzie odesłać produkt – adres zwrotny

Zwroty Andzela należy kierować na poniższy adres:

Andzela.com – Zwroty
ul. Graniczna 8C
43-400 Cieszyn

Ważne: sklep Andzela nie przyjmuje paczek za pobraniem ani wysyłanych do paczkomatów. Należy nadać przesyłkę pocztą lub kurierem na wskazany adres.

Jak wygląda formularz zwrotu Andzela?

Aby poprawnie zrealizować zwrot w sklepie Andzela, niezbędne jest dołączenie do przesyłki formularza odstąpienia od umowy. Wzór formularza można pobrać ze strony sklepu – znajduje się on zazwyczaj w zakładce „Zwroty i reklamacje” lub w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.

Formularz zwrotu Andzela zawiera m.in. następujące informacje:

  • imię i nazwisko kupującego,
  • numer zamówienia,
  • dane kontaktowe (telefon, e-mail),
  • nazwy zwracanych produktów,
  • numer konta bankowego (jeśli zwrot ma nastąpić przelewem).

Wypełniony formularz należy wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki ze zwracanym produktem.

Zwrot pieniędzy – jak i kiedy?

Po otrzymaniu zwrotu, sklep Andzela.com ma obowiązek zwrócić pieniądze w terminie do 14 dni roboczych, jednak najczęściej środki są zwracane znacznie szybciej – nawet w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki.

Zwrot środków może nastąpić:

  • na konto bankowe (jeśli podano je w formularzu),
  • na kartę (jeśli płatność była kartą),
  • na konto PayPal (jeśli taką metodą dokonano płatności).

W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzymuje również zwrot kosztów najtańszej dostępnej wysyłki.

Warunki zwrotu – o czym należy pamiętać?

Aby zwrot w sklepie Andzela został zaakceptowany:

  • towar musi być nowy, nieużywany i nienoszący śladów użytkowania,
  • wszystkie metki i oznaczenia muszą być nienaruszone,
  • ubrania nie mogą być prane ani przerabiane,
  • do paczki musi być dołączony formularz zwrotu.

Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione, sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu i odesłać towar z powrotem do klienta.

Zwroty Andzela – co jeszcze warto wiedzieć?

Warto dodać, że sklep Andzela zwrot traktuje jako standardową usługę i stara się uprościć cały proces. Obsługa klienta udziela wsparcia w razie wątpliwości, a przejrzysty regulamin ułatwia klientom zrozumienie zasad.

Na stronie internetowej sklepu Andzela można także znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zwrotów, co jeszcze bardziej ułatwia cały proces.

Podsumowanie:

Zwroty w sklepie Andzela.com są szybkie, proste i bezproblemowe. Klient ma aż 30 dni na decyzję, a cały proces można przeprowadzić samodzielnie w kilku krokach. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, zwrot do sklepu Andzela nie sprawi Ci problemu – wystarczy formularz, dobrze zabezpieczona paczka i adres zwrotny. To kolejny argument, by robić zakupy właśnie tam.